Bara serier hela helgen typ

 
Hejsan hörni! Träffade ju min läkare i måndags. Än en gång nämndes inläggning som alternativ, men nej nej nej. Det är inte ett alternativ. Men jag har ändå börjat må lite bättre. Ångesten är inte längre totalt förlamande, och jag börjar kunna känna känslomässigt engagemang för saker och ting igen. 
 
Jag har varit ensam hemma i helgen. Igår sov jag halva dagen, och andra halvan gick jag in och ut i panikångest och dissociation. Men idag har det varit lite bättre. Jag har legat och kollat på serier i princip hela dagen. Ganska skönt ändå. Imorgon börjar vardagen igen. Också skönt på något sätt. Jag ska verkligen försöka komma upp i tid trots att jag inte har något planerat förrän på eftermiddagen. Skulle vilja klämma in ett pass på gymmet på morgonen. Sen borde jag börja packa. För jag flyttar snart. Har lite svårt att ta in det faktiskt. Att jag om 8 dagar kan hämta nycklarna och kliva in i min lägenhet. Så jävla sjukt. Men fantastiskt. 
 
Har egentligen inte sådär jättemycket att skriva om just nu, för min hjäna är lite urblåst. Så det blir inget vettigt inlägg idag. Hoppas ni har haft en bra helg. Byyyye!
Vardag | |
Upp