jag försöker mest hitta balans

Hej! Återigen har jag flera påbörjade inlägg som inte blivit klara och publicerats. Men men. Just nu handlar mitt liv mest om att försöka hitta balans i tillvaron. Det innebär att jag försöker lära mig vad som fungerar. Vad som gör att jag känner att jag trivs med min tillvaro. Jag fortsätter att återupptäcka att det är rutiner som är allra viktigast. Till exempel så blir hela min dag förstörd om jag sover för länge. Det gjorde jag igår. Men jag lyckades ända släpa mig iväg till gymmet under eftermiddagen, och lyckades i och med det "laga" dagen litegrann. 
 
Jag längtar så oerhört mycket tills jag flyttar. Då kan jag styra mer över vissa saker själv. Främst matrutinerna. Det är så himla svårt att få till just den biten helt så som jag vill när planeringen involverar fler personer än jag själv, och dessutom inte riktigt går i linje med mina tider. 
 
I övrigt mår jag ganska bra. Just precis nu är jag lite stressad och överallt i tankarna, men annars flyter det mesta på rätt så bra. 
 
Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag läsa en stund innan jag går och lägger mig. Ha det braaaaa!
Vardag | |
Upp